<
BASIN TOPLANTISI - ETKİNLİK - KONFERANS
Basın Daveti Türkiye Kurumsal Yatırımcı Yöneticileri Derneği 06 Şubat 2020, 09:30

Türkiye Kurumsal Yatırımcı Yöneticileri Derneği (TKYD), 2019 yılında Emeklilik ve Yatırım Fonları performanslarını ve fonlara artan ilgiyi açıklıyor. 06 Şubat 2020...

Tüm Etkinlikleri Göster
BANKA HİSSELERİ
Hisse Fiyat Değişim(%) Piyasa Değeri

E-posta listemize kayıt olun, en son haberler adresinize gelsin.

Ana SayfaBankacılıkİlk adım atılır atılmaz işler karıştı!----

İlk adım atılır atılmaz işler karıştı!

İlk adım atılır atılmaz işler karıştı!
13 Eylül 2013 - 12:46 www.finansingundemi.com

Kamu bankalarının katılım bankacılığı işine girmeleriyle ilgili çalışmalar tıkanma noktasına geldi. Ankara’da işler karışık…

BARIŞ BEKAR – ÖZEL HABER
Katılım bankacılığını geliştirmek için kamu bankalarının görevlendirilmesine, sektörde faaliyet gösteren katılım bankaları yöneticileri, siyasi otoriteyle kavga etmemek için resmen karşı çıkmasalar da çok sıcak bakmıyorlar. Çünkü kamunun yaratacağı haksız rekabet haklı olarak bu alanda faaliyet gösteren bankaların yöneticilerini rahatsız ediyor. Kamunun katılım bankacılığına girmesiyle ilgili gelişmeler sadece katılım bankaları yöneticileri arasında değil Ankara’da da rahatsızlık yarattı.
Bilindiği gibi kamu bankalarının katılım bankacılığı yapma planlarında ilk somut adım Ziraat Bankası’ndan geliyor. Geçen hafta alınan kararlarla banka katılım bankacılığı serüvenine ilk adımını atmış olsa da önümüzdeki günlerde bu konu banka içinde de Banka dışında da çok fazla tartışılacak gibi görünüyor. 
Yılbaşında katılım bankacılığında artık kamunun iki bankayla faaliyet göstereceği açıklaması sektörde heyecan yaratmıştı.  Ziraat Bankası’nın “kamu katılımı”nda ilk adımı atacağı konuşulurken sonrasında Halkbank ve Vakıfbank’ın isimleri öne çıktı. Ancak beklenen somut adım bir türlü gelmedi.
İLK ADIM ATILIR ATILMAZ İŞLER KARIŞTI
Kamu bankaları aslında katılım bankacılığına çok da fazla iştahlı değildi. En azından görünen tablo öyleydi. Özellikle Halk Bankası Genel Müdürü Süleyman Aslan ve yardımcılarının katılım bankacılığına soğuk baktıkları çok konuşuldu. Banka yöneticilerinin endişesi ise halka açık olan bankanın yabancı yatırımcı nezdinde “siyasi bir projenin parçası yapıldığı” algısının oluşmasından kaynaklanmıştı. Çok da haksız sayılmazlardı. Çünkü Halk Bankası halka açık bir banka ve yabancıların ağırlıklı olarak alım yaptığı hisselerin başında yer alıyor.
Bir süredir unutulan projeyle ilgili adım bu kez Ziraat Bankası’ndan gelmek üzereydi ki aldığımız bilgilere göre, bu alanda daha ilk adım atılır atılmaz işler karışmaya başladı.
Yönetim Kurulu’nda geçmişte katılım bankalarında çalışmış dört üye bulunan Ziraat Bankası’nda herkesin projeyle ilgili söyleyecek sözü vardı. Sonunda Genel Müdür Hüseyin Aydın, çareyi geçici bir proje ekibi oluşturmakta buldu ve geçen hafta bazı yöneticileri bu projede çalışmak üzere mevcut görevlerinden alarak danışman atadı. Çok fazla sesin çıktığı bir ortamda Aydın’ın bu tavrı beğeni topladı. Bilindiği gibi Aydın, “tartışmaktan çok çözüm üreten bir genel müdür” olarak tanınıyor. 
YÖNETİM KURULU ÜYELERİNDEN VETO
Buna göre, ilk aşamada geçici bir kurucu kadro oluşturulacak, sonra bu kadro “daha sakin ve uygun bir zamanda” yerini esas kadroya bırakacaktı.  Ancak plan tutmadı. Hüseyin Aydın’ın 5 kişiden oluşacak ekibe aldığı isimlerden ikisi daha ilk anda Yönetim Kurulu üyelerinden veto yedi. İnsan Kaynaklarından Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ali Toker ve Tarımsal Pazarlama Grup Başkanı Yüksel Cesur’un bu ekipte yer almasına Yönetim Kurulu üyeleri şiddetle karşı çıktılar. 
Bu iki ismin tüm tecrübesinin sadece Ziraat Bankası ile sınırlı olması ve katılım bankacılığına dair hiçbir tecrübelerinin bulunmayışı, yöneticilik geçmişlerinin çok kısa süreyle sınırlı oluşu nedeniyle tartışma yaşandığı iddia ediliyor. İtiraz eden üyeler, bu projenin kısa süre sonra işi esas sahibine devredecek bir “emanetçi” modeliyle başlanmasını anlayamadıklarını söylüyorlar. 
Üyelerin itirazlarında iki ismin Hüseyin Aydın ile olan akrabalıkların da etkili olduğu Finans Gündem’e gelen haberler arasında. Yani bu proje için bu iki kişinin görevlendirilmesini Yönetim Kurulu üyeleri etik bulmadı. Finans Gündem’e gelen bilgilere göre bu iki kişiye itiraz eden Yönetim Kurulu üyelerinin, proje yönetimi için güçlü bir ekip kurulmasını ve burada da Bankanın en az iki Yönetim Kurulu üyesinin görev yapmasını talep ettikleri söyleniyor. Kısacası üyeler projenin ölü doğmasından korkuyor ve alelacele alınan kararlarla katılım bankalarına zarar verileceği endişelerini dile getiriyor.
Hüseyin Aydın her ne kadar bu görevlendirmeleri “geçici bir proje ekibinin” kuruluşu gibi sunsa da kamu katılımda çok zor bir başlangıç yaptığı ortada…
Bakalım önümüzdeki günlerde bu alanda ne tür gelişmeler olacak?
YORUMLAR (102)
:) :( ;) :D :O (6) (A) :'( :| :o) 8-) :-* (M)
  • fatih18 Eylül 2013 23:58

    Bu ülkede misyonuna uygun olarak katılım bankacılığı yapıp sektörün en etkili aktörü haline getirme ideali olan sessiz çoğunluğun bir gün sesi çıktığında koltuk sevdelıları yalaka takımlar inşallah sahneden silinecek ama onlar yine bir yolunu bulur. onların her dönem geçer akçeleri vardır.

  • Denizli cevaba cevap18 Eylül 2013 21:40

    Benim de ıp nomu alın arkadaslar neymiş bu Denizli meselesi ortaya çıksın

  • BİLGE18 Eylül 2013 12:33

    Katılım Bankaları nın yöneticileri ne Mahkeme yi Kübra yı hatırlatmak isterim.Şüphesiz aralarında,dikkat edenler vardır.Boynuzlu Koyun un boynuzsuz koyundan hakkını alacağı o günde ,inşallah kimsenin veremeyeceği hesabı yoktur.

  • denizli cevap18 Eylül 2013 11:48

    Bu denizli yorumlari ile ilg8li olarak suc duyurusunda bulunduk savciliga. Ip nolari bakalım nerden cikacak. Iftiracilari gorecez

  • Deniz18 Eylül 2013 08:36

    Yolun sonu gorunuyor. Atasehire de uzanır bunun ucu. Aranırsanız arayan cikar beyler, kul hakkı yersen adamın gozu doner. Hadı bakalim.

  • denizli cevap17 Eylül 2013 19:52

    denizli ye iftira atanlar dikkat etsinler. hak cezasını verir

  • denizli den dürüstçe17 Eylül 2013 19:48

    delikanlı olun. kalvyenin ardına saklanmayın, iftira atmayın. yazın denizli ile ilgili bildiğiniz varsa yoksa oturun iftira atmayın.

  • Bilgi17 Eylül 2013 14:31

    Mevcut katılım bankaları şu anda asli vazifelerine ne kadar sadık iş yapıyorlar sormak lazım. İçinden geçmiş biri olarak kapitalizmin bütün vahşi davranışları diğerlerinden daha ağır bir şekilde uygulanmaktadır. Fetvalar sadece karın maksimize edilmesinde araç olarak kullanılmakta, çalışanlar için asla insani olma vasfı taşımamaktadır. Hayrettin Hocaya acaba personel ile ilgili hak hukuk konusunda da danışıyorlar mı ? Mesela bu kurumlardan birinde İK sorumlusu GMY şube müdürünü çağırıyor ve hemen şu cümleyi kuruyor ‘biliyorum bunu hak etmiyorsun ama seninle çalışmayacağız’. Hak edilmeden işine son vermenin acaba sebebi ne olabilir ? Uzatmayayım başta da söylediğim gibi asli iş yerine şu anda elemanlar yoğun olarak burs ve yaklaşan kurban bayramı için kurban hedeflerini almış, performanslarının işe devam edebilmesini sağlamak üzere vargüçleri ile çalışmaktadırlar. Evet Sn. Ünsal Bey ve Mustafa Bey bu sektörde henüz yeri doldurulamadı, faaliyet alanı seçimleri nedeniyle de hiç dolmayacak. Kendilerini selamlıyorum buradan…

  • Unsal16 Eylül 2013 23:59

    Verin bu ısı Ünsal beye, dort katılımı bir senede katlayıp temize havale etsin. Süper olur valla. Bir tanesi saglam kalmaz. Birileri vaktiyle "Unsali silecem" diyordu kendi sapa oturdu.

  • Ense16 Eylül 2013 23:57

    Enseyi karartmayın. Sonunda bu is olur ve katılımda yeni bir sayfa acilir. Omru olan görür.

  • şucubucu16 Eylül 2013 23:20

    Buradan sesleniyorum eyy bu işe ön ayak olanlar, TR ekonomisi için çok kritik bir girişim bu, ama başarı için çok önemli bir olmazsa olmazı var: KADRO SEÇİMİ! İyi düşünün; şimdiden itiş kakış koltuk peşine düşenler mi yoksa bu işin içinden gelen genç başarılı ama ortaya atılmayan bu işin gerçek hizmetkarları mı?? Katılım bankacığından başlayıp bugüne geldikleri yerlere ve hizmetlerine bakın öyle karar verin derim...

  • şucubucu16 Eylül 2013 23:06

    daha ilk adımda nemalanma, pay kapma yarışı, şaşırdım mı, tabi ki hayır !

  • misafir16 Eylül 2013 23:00

    Eski katılımcılar koltuklara talip olmadan önce bu sektöre bugüne kadar ne vermişler onu söylesinler... Son 10 yıldaki ülkedeki değişime dönüşüme bakın bir de katılım bankacılığının bunun yanında kaplumbağa hızında kalan büyümesine?? Hala bunlarla olur diyen varsa, bunları bir anlatmak lazım onlara..

  • misafir16 Eylül 2013 22:53

    Valla hükümet bu işe girerken başarılı olsun istiyorsa bu işi kime teslim ettiğine bakacak. Katılım bankacılığından anlamayanlarla bu iş olmayacağı gibi eskilerle de bu iş olmaz kimse kusura bakmasın

  • AtılımKatılım16 Eylül 2013 22:42

    Bu yapılanma böyle kısır tartışmalara kurban edilemeyecek kadar önemli, farkında değil misiniz? Bu fırsat kaçar koltuk hesapları ile heba edilirse hesabını veremez, vebalinden kurtulamazsınız!!!

  • AtılımKatılım16 Eylül 2013 22:39

    Kamu, katılım bankacılığı için çok geç bile kaldı. Ancak bu çok çok önemli girişim, böyle haberler ve de yorumlar ile sulandırılırsa, çok yazık olur, tarihi ve hayati bir fırsat kaçırılır.

  • bb16 Eylül 2013 21:24

    Bu ülkede yatırımın finanse edilebilmesi için katılım yatırım bankacılığı ile mümkün olabilecektir. Mevduat bankaları ve mevcut katılım bankalarının teminat politikaları ve finansman maliyetleri ile bu imkansızdır. Zira topladıkları paralar kısa vadelidir. Bu işe devlet ciddi adım atıp, körfzdeki sermayedarlarla ortak katılım yatırım bankacılığına başlamalıdır.

  • bb16 Eylül 2013 21:21

    Bu konuda ciddi yapısal reforma yapılması için kesinlikle devletlerin zengin sermayedarlar ile birlikte ortak olarak katılım yatırım bankacılığı modeline geçmeleri ve piyasaları bilhassa üreticileri buradan finanse etmeleri geremektedir. Üreticilerin Mevduat bankalarına verdiği teminatlarda dolayısıyla katılım yatırım bankalarına devredilerek rahat hareketleri sağlanmalıdır.

  • bb16 Eylül 2013 21:19

    Zira faizli bankaların yurt dışından sağladığı sendikasyon kredilerinde aldıklar kur riski ve piyasalardaki dalgalanmalarda taşıdıkları mevduat riski nedeniyle bu işi yapabilmeleri imkansızdır.

  • bb16 Eylül 2013 21:18

    Faizle çalışan mevduat bankalarının ülke ekonomisinde yatırıma dönük kredi vermeleri kesinlikle bilimsel olarak imkansızdır. Dolayısıyla devletin ortaklığı ile yurt dışında büyük sermayedarların sermayeleri ile katılım yatırım bankası kurulmalıdır. Bu bankanın düşük oranlarda kar pay ile esnek ve uzun vadelerde üretime imalata dönük finansman sağlaması sağlanmalı. Hatta otomotivde bile yatırım oluşturulmalıdır. Böyl bir yapılanma olmazsa ülkede yapısal anlamda düzelme imkansızdır.

  • bir bilen16 Eylül 2013 20:39

    katılım bankalarında çalışan biri olarak devletin katılım bankacılığı yapmasını çok doğru buluyorum, bence güçlü bir kaç katılım bankası açılmalı.

  • murat16 Eylül 2013 19:36

    Yorumları okuduğumda bazı arkadaşlara katılmamak elde değil.HalkBankası,Ziraat Bankası katılımıyla oluşacak yapılanma sakat bir doğum olacak.Herkese iyi akşamlar.

  • Kmu Katılım16 Eylül 2013 10:12

    KAmunun katılım bankaları zaten Katar'lılara satılacak.ç Şimdi oradan koltuk kapan Katar'lı yeni ekip kurduğunda kapıya konacak. Riskli koltuklara talip olanların başı ağrıyabilir. Eski/yeni katılım yöneticilerinden de çok hayır gelmez, kapasiteli, çalışkan ve katılım bankacılığına inanmış kişiler ile güzel bir ivme yakalanabilir...

  • Ceyhan15 Eylül 2013 21:19

    Dogru duzgun çalısmadan bu sektöre bodosloma dalmak ancak sektöre zarar verir. Prensipleri bilmeyen yoneticilerin tek hedefi kar ve pazar payı olur. Bu da yeni gelisen Islami finansın çöküşü olur. Buna kamu bankaları genel müdürleri de yönetim kurulları da karar veremez. Acil mudahale...

  • Katma15 Eylül 2013 20:54

    Kamunun katilim bankaciligna faydasi olmaz zarari olur. Mevki derdine pesine dusmeyin, sonra acikta kLirsiniz beyler..

  • ufukk15 Eylül 2013 19:39

    Katılım bankası çok önemli bir süreç ve mutlaka kurulmalı ama katilim bankacilari küçük görülmüş..

  • misafir15 Eylül 2013 14:11

    büyük bankacı analist ve istihbaratçı ö. paktır ın sky a 150 milyon dolar krediyi verdikten sadece 4-5 ay sonra firmanın iflasını istemesi Allah ın sopası mı acaba.

  • misafir15 Eylül 2013 14:07

    sevgili yorumcular bu denizli meselesi nedir açıklarmısınız.

  • misafir15 Eylül 2013 13:59

    h a ve Pamukbank eskileri tabirini beğendim.bunlar şimdi 20 milyon liraya 150. kuruluş yıldönümü kutluyorlar.20 MİLYONNNNNNNNNNNNNNNNNN.

  • hayri15 Eylül 2013 13:55

    Bana göre katılım bankası kurulması olumlu bir gelişme ama ziraat bankası ve halkbanklılarca olmamalı.

  • Katilimci14 Eylül 2013 23:52

    Haramzade arkadaslar katilim bankaciligini gelin siz yapin da boyunuzun olcusunu alin. Uzaktan sallamak kolay. Bu isimler dogruysa on sene surse yuzde bir pay bile alamazsiniz bu sektorden.

  • sultan14 Eylül 2013 21:44

    Caner cim padisahim cok yasa demeyi unutmussun

  • Selçuk 14 Eylül 2013 21:37

    Canerim Denizli ile ne ilgin var. Ya da sen hea ve s aa nln neyi oluyorsun

  • erdogan14 Eylül 2013 21:32

    Canerim sen galiba denizlideki gezgin sin basbakan kefen giymis siz ne sandiniz

  • cevap caner14 Eylül 2013 21:22

    Galiba siz ha veya sa nin adamisiniz ya da denizlideki gizemli kisi

  • Caner14 Eylül 2013 21:17

    Canerim gocunmussun

  • Burak14 Eylül 2013 21:14

    Ne oldu gerildiniz size koltuk kalmayacak mi

  • Serkan14 Eylül 2013 20:15

    Ziraat de Halk da istese icinden on tane katilim bankasi cikarir hepsinin de tozunu atar.

  • fahrettin14 Eylül 2013 20:07

    Bencede. Katilim bankacilari asagilanmis

  • Caner14 Eylül 2013 20:06

    Katilimcilara bankaci diyenler dunyayi bilmiyordur. Katilim bankasinin sube muduru, Ziraatte bir uzman cocuk kadar bankaciliktan anlamaz. Hiseyin bey cok dogru davranmis. Yok oyle tepeden inmek. Baska kapiya, uyusuklar sizi...

  • Caner14 Eylül 2013 20:03

    Devlet faizsiz bankaciik yapamaz. Bu ideolojik tavirdir. Oradan yandaslar beslenecektir kesin. Karsiyiz

  • burcu14 Eylül 2013 19:25

    Katilim bankacilari asagilandi

  • Birsen14 Eylül 2013 18:54

    Başbakan kefen giymiş arkadaşlar köşe peşinde

  • Katilim14 Eylül 2013 17:40

    Bunun tercumesi belli: katilim bankacilar asagilaniyor. Adam muamelesi yapilmiyor.

  • muzaffer14 Eylül 2013 16:31

    Denizli pamukkale kirlenmis temizleyeceklerin de bilgisi var sa nin danismanlarina sorsunlar

  • zafer karakadilar14 Eylül 2013 16:28

    Ha ve sa yi kim yonetiyor? Denizlide neler oluyor?

  • sener14 Eylül 2013 16:26

    Butun yapilan yorumlara katiliyorum.

  • Denizli'yi14 Eylül 2013 16:13

    Denizli de neler oluyor yöneticiler uyuyormu galiba uyuyor

  • Muammer14 Eylül 2013 16:11

    Halkbank ve ziraat yönetim kurullarını kim atadı bilmiyorlarmış bahane olurmu

  • Serhat14 Eylül 2013 16:04

    Sayın bakanın veya yönetim kurulunun bunlardan haberi yokmudur yoksa bu daha büyük bir suç değilmidir tencereciler uzakta değil ve bilinmez de değil

  • Bankacılar14 Eylül 2013 16:00

    Bu kadar söylenti var ve yönetimin haberi de var niye müdahale etmiyorlar yoksa onlarda bir şeyden mi çekiniyorlar

  • Finanslar14 Eylül 2013 15:58

    Denizli ile ilgili dosya söylentisi var ve bundan da şa ve yönetimini haberi varmış

  • Ergenekon14 Eylül 2013 15:28

    Bu adamlar da ak parti ergenekonları hepiktidar

  • Beyinsiz adam14 Eylül 2013 15:27

    Bence ha ve sa ekiplerine bir bakmak lazım tencere mi çalıyorlar tava mı

  • Fuat14 Eylül 2013 15:24

    Kamu bankaları kontrol edemedikleri bir oluşum istemiyor kıral çıplak

  • Finansı14 Eylül 2013 15:23

    Hadi katılım bankacıları sahip çıkın kamu katılımbankası kurarsa doğru kişilerle sizdeki saltanat ta sona erer

  • Nuri14 Eylül 2013 15:22

    Bizde mi geziyeçıkalım tencere çalalım

  • Nuran14 Eylül 2013 15:22

    Çok doğru fakat bu gücün kaynağı nedir tencere tevacılara rağbet var

  • Nuran14 Eylül 2013 15:22

    Çok doğru fakat bu gücün kaynağı nedir tencere tevacılara rağbet var

  • Hayati14 Eylül 2013 15:18

    Gamze hanım girin web Sayfalarına hep aynı kişiler

  • Gamze14 Eylül 2013 15:17

    Hüseyin Aydın padişahmı millet vekilleri bile üç dönem kuralı var bu adamlar ölene kadar

  • Jale hale14 Eylül 2013 14:55

    Cucu ya yürekten destek Sayın Başbakanım tencere Tavacılar kamu bankalarında

  • Katılımcı14 Eylül 2013 14:53

    Nedir bu ya başka adam mı yok bankacılığı sadec bunlar mı biliyor

  • Oyuncu14 Eylül 2013 14:25

    Ha yı çaktır şa yı kardemir yönetiyormuş

  • Yapımcı14 Eylül 2013 14:24

    Yönetmene katılıyorum

  • YonEtmen14 Eylül 2013 14:15

    HAyi Caktir, SAyi Kaydemir yonetiyor

  • Ayşegül 14 Eylül 2013 14:09

    Kamubankalarını Hüseyin Aydın ve pamukbank eskileri yönetmiyormu

  • Hüseyin14 Eylül 2013 14:06

    Süleyman beyi aydemir mi yönetiyor

  • Şule 14 Eylül 2013 13:57

    Süleyman bey i kim yönetiyor ki Akif aydemir ve ekibimi pamukbank eskileri zaten iktidar da

  • Hamit14 Eylül 2013 13:53

    Ercan bey in yorumu nefis halkbank ımehmet Akif aydemir yönetiyor zaten

  • Halkbank14 Eylül 2013 13:46

    Halkbank bolge müdürleri hakkinda dosya hazirlandigi ve yukarılara iletildiği söylentisi ne kadar dogru. Denizlerin yolundan giden Denizlerle Denizlili densizler masadaymis. Ona gore...

  • Cucu14 Eylül 2013 13:42

    Katılımcılar bunu yakaladıkları gibi Halkta ziraatteki tencere tavacilari da yakalasınlar bakalim. Memlekete ilk defa bir faydaları dokunsun.

  • misafir14 Eylül 2013 13:27

    hüseyin aydın ve ekibi halk ve ziraatte batırdığı mensa,sss,sky hava yola-larıvb.kredilerin hesabını versin.en kısa sürede batan kredi rekoru kırdılar sky da

  • Fatih bilen14 Eylül 2013 12:07

    Katılım bankası çok önemli kurulmalı ama pakpen makpen gibilere ve kamudaki tencere tevacılara değil

  • Ahmet erdoğmuş14 Eylül 2013 12:04

    Katılım bankalarını pakpen makpen çökçe mökçe girmesin lütfen

  • Nail kose14 Eylül 2013 12:02

    Bunlar bu gücü nereden alıyor

  • Fatih14 Eylül 2013 11:58

    Adam ne yapsa yaranamiyor. Simdi kalkip keko katilimcilardan kirolari toplasa alkialardiniz di mi. Yagmacilar.

  • Ercan14 Eylül 2013 11:50

    Bu kamu bankalarina hukumetin hukmedemediginin gostergesidir. Bastan savma kararla adam atamadir. Yapiyor gorunmektir. Ama bunin hesabi sorulur. Suleyman Aslan da herhalde Aydemirden onay alamadi!

  • Gm14 Eylül 2013 11:34

    Adamcagiz emanetci atamis ama ayagina dolanir. Omru Ziraatte gecmis akrabalarla carpilmak isten degil

  • Katki13 Eylül 2013 22:20

    Katılım bankaları daha yeni toparlandı. Kamu gelirse darbesi buyuk olur. Sektör bos yere bu yükün altında ezilir. Sonra donem degisir birileri kapatin der bunlar kapanır ama o zamana kadar da katılım bankacılığı diye birsey kalmaz.

  • İftira13 Eylül 2013 22:18

    Adi gecen bankalara yoneticiler arasinda hükumete ve projesine kökten karsı cikan, fason biraderler oldugunu soyleyemezsiniz. Boyle yanlis laf olmaz. Fasonlar ve "seyyarlar/ Geziciler" kamu bankalarında yoktur arkadas. Bana bunlar fason dedirtemezsiniz!

  • Ha(l)k13 Eylül 2013 22:11

    Halkbank'ı kimin yönettiği belli. Onlara sorsan mevcut katılım bankalarını da kapatin derler

  • Derya13 Eylül 2013 22:00

    Sayın Ali Babacan katılım bankası kurulsun ancak lütfen ziraat çillere halkbankalılara yaptırmayın

  • Ali 13 Eylül 2013 21:33

    Halkbank genel müdürü Süleyman bey bu gücü kimden alıyor acaba

  • Nusret13 Eylül 2013 21:31

    Lütfen bu işi bağımsız bir kişiye verin ziraat veya Halkbank'a kalırsa sakat doğum olur

  • Mustafa 13 Eylül 2013 21:29

    Hükümetimiz katılım bankası kurulması konusunda haklı ancak lütfen Allah aşkına bu işi bilenlere yaptırın pusuda yatmış bekleyenlere değil bakın

  • Kamu13 Eylül 2013 20:39

    Katılım bankacılığında sorun disarida degil iceride. Hala ekipcilik, Hala adamcilik. Hüseyin Aydin bu kervana kapılırsa kendi kaybeder.

  • Halkbank13 Eylül 2013 20:38

    Halkbank'ta genel müdür neye güvenmiş de yapmam demis acaba? Bu GUC nereden geliyor

  • Amac13 Eylül 2013 18:16

    Haberin amacından kaynak belli. Kamu bankalarında Hüseyin Aydın hem Zİraati hem Halkı yönetiyor. Bu da eski ekibi delirtiyor olacak ki bunu yapiyorlar

  • Eger13 Eylül 2013 18:14

    Eger gecekten akrabaya kıyak varsa buna mudahale edilir. Gorursunuz. Bunu coktan servis etmişlerdir.

  • Sıraya 13 Eylül 2013 18:13

    Sırya girsin. Makben, Pakpen, Abo, Fiko ve bilumum yatırımcı katılımcılar sirada cunku. Erdal onlarin yaninda çömez kalır.

  • erdal bakkal13 Eylül 2013 17:56

    katılım bankacılığında adından söz ettirmiş erdal erdeme yer açın........

  • Sacma13 Eylül 2013 16:37

    Sacmalik bu kadar olur. Dag fare doğurdu her zamanki gibi

  • Yağmacı13 Eylül 2013 16:22

    Yağmacılar uzuldu galiba, hayirdir

  • Ahbap13 Eylül 2013 15:54

    Ziraat websitesinden : H Aydın Artvn Borcka - Y Cesur Artvin Borcka. Yandı gülüm keten helva

  • Fatih13 Eylül 2013 15:53

    Bu dalga gecmekten baska birsey degil arkadas. Yapamayaçaksan ise girme. Es dostla banka mı kuruluyor.

  • serdar13 Eylül 2013 15:01

    abi bir taraftan kamu bankalarını özelleştirmek lazım diyoruz.diğer taraftanda katılım bankaları kurmaya kalkıyoruz.bu ne perhiz bu ne lahana turşusu derler adama.sanki 4 katılım bankası çok büyük işler yapıyormuş gibi böyle piyasamı oluşturulur.

  • Nokta13 Eylül 2013 15:00

    kamu katlim olmus sana kamu yateim, tadından yinmezzzz

  • Tanidik13 Eylül 2013 14:55

    Tanınmamış adam koyayım ki tanidiklari yer kalmasın denmiş, belli. Persembe mı Çarşamba mı

  • Dikkat13 Eylül 2013 14:53

    Katılımcılar pusuda demek ki:) Anında ofsayt.

  • tipik13 Eylül 2013 14:45

    Klasik kamu işte

  • Yok artik13 Eylül 2013 14:10

    Eger buysa çok yazık...